Usługi informatyczne
Kompleksowa obsługa informatyczna
Firma SubNet Internet zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i przedsiębiorstw. Naszym celem jest wzięcie całkowitej odpowiedzialności w ramach Outsourcingu IT za systemy informatyczne w obsługiwanych przedsiębiorstwach. Podejmując się opieki nad Państwa sprzętem i oprogramowaniem gwarantujemy jego sprawne działanie, bieżącą konserwację, archiwizację danych, a w przypadku awarii niezwłoczne jej usunięcie.
OUTSOURCING IT to przede wszystkim:
- Oszczędność – nie musicie Państwo zatrudniać informatyków, tworzyć miejsc pracy i ponosić kosztów – do dyspozycji masz nasz zespół inżynierów.
- Komfort pracy – nie musicie Państwo juz ciągle zmagać się z problemami z infrastrukturą informatyczna w firmie – te problemy bierzemy na siebie.
- Większe Bezpieczeństwo – dzięki stałej opiece naszych informatyków zyskujecie Państwo większe bezpieczeństwo danych – zapewniamy codzienne kopie bezpieczeństwa oraz ciągłość pracy systemów.
- Wyższa Efektywność – sprawnie funkcjonująca infrastruktura informatyczna to wyższa wydajność pracowników i szybszy rozwój firmy.
- Stałe doradztwo IT – zawsze rozpoczynamy współpracę od audytu potrzeb informatycznych i fachowego doradztwa.
Staramy się dopasowywać formę i zakres świadczonych usług outsourcingu IT do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych klientów. Główny zakres naszych usług to:
- Administracja infrastrukturą informatyczną
- utrzymanie ciągłości pracy,
- administrację siecią LAN/WAN,
- administrację serwerami i stacjami roboczymi,
- archiwizacja danych,
- realizowanie bieżących prac serwisowych,
- dokonywanie przeglądów i konserwacji,
- wsparcie użytkowników i doradztwo techniczne,
- Usługi serwisu sprzętowego
- Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
- Doradztwo IT
- Hosting internetowy
Szczegółowy zakres proponowanych usług wchodzą następujące zagadnienia:
- Administracja infrastrukturą informatyczną
- Zarządzanie i administracja dostępem do Internetu
- Zarządzanie i administracja siecią LAN -Urządzenia aktywne (switche), okablowanie strukturalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci
- Zarządzanie i administracja serwerami aplikacyjnym, plików, ActiveDirectory
- Opracowanie i utrzymanie procedur archiwizacją danych
- Szybkie odtworzenie systemu operacyjnego stacji roboczych i serwerów wraz z zestawem podstawowych aplikacji sprzed awarii
- Opracowanie kompleksowych procedur systematyzujących działania w sytuacjach awaryjnych oraz utrzymaniowych.
- Modyfikacja funkcjonalności Systemu poprzez parametryzowanie i definiowanie,
- Instalacja dodatkowych urządzeń i aplikacji,
- Monitoring działania poszczególnych modułów Systemu,
- Usługi serwisu sprzętowego
- Realizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
- Dostawa części i podzespołów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych
- Projektowanie i wdrożenie rozwiązań informatycznych
- Doradztwo IT
- Konsulting w zakresie dalszego rozwoju posiadanej infrastruktury IT
- Konsulting w zakresie kompleksowej ochrony antywirusowej w firmie
- Analiza ewentualnego pogorszenia parametrów wydajnościowych Systemu
- Konsultacje merytoryczne i udzielanie wsparcia funkcjonalnego Użytkownikom w zakresie bieżącej eksploatacji Systemu
- Hosting internetowy
Przebieg obsługi zgłoszeń awarii dotyczących infrastruktury IT:
- Stwierdzenie usterki/awarii systemu (LAN,WAN, SERWER, STACJE ROBOCZE)
- Zgłoszenie serwisowe przez telefon (2 niezależne nr tel. GSM)
- Czas reakcji (zależny od opłaty abonamentowej), próba zdalnej diagnostyki, konsultacje telefoniczne ze zgłaszającym
- Czas naprawy (zależny od opłaty abonamentowej), wizyta on-site u Klienta
- Usunięcie awarii,
- Testy
- Przywrócenie funkcjonalności systemu sprzed awarii
- Analiza zaistniałej sytuacji, w przypadku konieczności wdrożenie procedur eliminujących powstanie podobnych zdarzeń w przyszłości